Saturday, October 22, 2011

CINTA LAMA BERPUTIK KEMBALI

cewahh tajuk nak grand je! haha suke ati lah
fuhh dah lame gilerr aku tak update ini belog
bile bace balik post sblm ni aku tgelak cmni -hihihi- (ape kah?)

selame cuti 4bln yg penuh makna dan misteri,akhirnya kini aku sampai ke tempat asal..
haa korg pasti ttny2 ape kah yg aku maksud kn cinta lama berputik kembali kan? (ok kalo tak,abai kan)
maksud aku tu cinta aku kat buku2 yang dah lame aku tgglkan.cinta dekat ilmu2 baru yg akan aku resap dalam neuron2 ku ini..ohh..datang la cinta ku itu..ok,da stat merepek.huhu

permulaan sem ni,aku still lagi byk main2.still lg tak nak blaja dan akhirnya test pertame aku dapat fail?!! wargh! aku da stat frust di situ tapi xpe,masih ade mase lg utk perbaiki.sy akan cube yg terbaik!! yeah!! (tibe2 rs nak bace nota plak)
kawan2 kat lua sane yg masih belajar,do the best sem ini kehh dan doakn sy supaye sy jd seorang pelajar yang RAJIN.ahaks

ok itu sj dr LIYANAJALAL.mekacih.bye~

No comments:

Post a Comment