Tuesday, December 28, 2010

SUDAH JATUH BANGUN SEMULA

aku tak sangke dengan sekelip mate Allah tarik nikmat yang Dia beri selama ni.nikmat kepandaian.salah aku juga sebab meletak kan diri aku di zon SELESA.akhirnye,terima lah padah tp tak apa lah.aku tetap bersyukur kerana Allah tetap memberi aku nikmat2 yang lain.sihat dan masih bertenaga dan aku masih ada mak ayah.Alhamdulillah ya Allah..kerana menyedarkan aku dari kekhilafan diri ku ini..

mulai sem depan dan sem2 seterusnya,aku akan buat yang terbaik.aku tak nak kecewa macam ni dah dan aku tak nak kecewa kan mak ayah aku lagi..ya Allah,bantu la hamba mu yang lemah ini ya Allah..
aku tau Kau akan sentiasa bersama aku..
ampuni aku ya Allah..

Alhamdulillah.. =)

2 comments:

  1. mari2 same2 capai kejayaan! harap semngat aku berkobar2 smpai akhir.hehe

    ReplyDelete
  2. hehe insya Allah..aminn aku pon hrp2 cmtu ;)

    ReplyDelete